Σε ένα ακόμη παιχνίδι ο Λουτσέσκου είδε παίκτη του να τραυματίζεται.
Σήμερα ήταν ο Γίρι Παβλένκα, που αποχώρησε ως τραυματίας από το παιχνίδι με την ΑΕΛ στη Λάρισα, μετά το χτύπημα που δέχθηκε από τον Σαγκάλ στα πλευρά.
Η πρώτη εκτίμηση των ανθρώπων του Δικεφάλου είναι ότι ο έμπειρος πορτιέρε έχει υποστεί κάκωση στα πλευρά, με τον ίδιο να αναχωρεί άμεσα από την πόλη της Θεσσαλίας.
Ο Παβλένκα αναχωρεί πριν από την υπόλοιπη ομάδα για τη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να υποβληθεί στις απαραίτητες εξετάσεις, για να διαπιστωθεί το μέγεθος του προβλήματος που αντιμετωπίζει.




