Η οικογένεια του ΠΑΟΚ βιώνει ημέρες ανείπωτης οδύνης, θρηνώντας την απώλεια οκτώ μελών της. Στον τραγικό απολογισμό των επτά φιλάθλων που έχασαν τη ζωή τους στο δυστύχημα στη Ρουμανία, προστέθηκε ακόμη ένας υποστηρικτής του συλλόγου από τη Λάρισα, ο οποίος κατέληξε από καρδιακή ανακοπή λόγω του ισχυρού κλονισμού από την είδηση της τραγωδίας.
Παρά το γεγονός ότι οι συνθήκες δεν επέτρεψαν τη μαζική παρουσία φιλάθλων στην αποψινή αναμέτρηση (29/01) στη Λυών, η μνήμη των εκλιπόντων θα είναι παρούσα στο γήπεδο. Με πρωτοβουλία των συνδέσμων του Δικεφάλου αναρτήθηκε στις εξέδρες πανό με το συγκινητικό μήνυμα: «Αδέλφια ζείτε, εσείς μας οδηγείτε». Η κίνηση αυτή, που κοινοποιήθηκε και μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αποτελεί μια ελάχιστη ένδειξη τιμής και υπόσχεση ότι οι οκτώ αδικοχαμένοι φίλαθλοι θα παραμείνουν για πάντα ζωντανοί στη συλλογική μνήμη του συλλόγου, συνοδεύοντας την ομάδα σε κάθε της βήμα.
Δείτε παρακάτω το χαρακτηριστικό πανό:





