Ήταν για φέτος ένα από τα μεγάλα μειονεκτήματα του ΠΑΟΚ. Απεναντίας οδήγησε την ΑΕΚ στη μεγάλη επιτυχία της. Το πώς η ΑΕΚ κατάφερε και πέτυχε τέτοια συσπείρωση είναι δικό τους θέμα. Το κατάφεραν όμως και τους βοήθησε. Ο ΠΑΟΚ έχει χάσει αυτή την συνθήκη και φέτος το βίωσαν όλοι από το καλοκαίρι και μετά πολύ περισσότερο.
Το πρόβλημα δεν φαίνεται στα καλά και στα εύκολα. Ενωμένος και συσπειρωμένος πρέπει να είσαι στα δύσκολα. Στην ήττα εκεί που πρέπει να διαχειριστείς την κρίση. Ο ΠΑΟΚ σε πολλές δύσκολες στιγμές είχε μπροστά του τη γνωστή κατάσταση… «εμείς και εσείς».
Για το όλο ζήτημα έγραψα πολλές φορές με πιο οδυνηρό συμπέρασμα το ότι πάρα πολλοί το συντηρούν, ακόμη και ασυνείδητα.




