Ο ΠΑΟΚ την Παρασκευή 15/5 αντιμετωπίζει τον Άρη στον τελικό του Κυπέλλου Κ19 που θα διεξαχθεί στο Αγρίνιο και για την ακρίβεια στην έδρα του Παναιτωλικού.
Οι νεαροί ποδοσφαιριστές των «ασπρόμαυρων» σήμερα 14/5 προπονήθηκαν στο γήπεδο που θα πραγματοποιηθεί ο αγώνας.
Η Super League αναφέρει:
«ΠΑΟΚ K19 και Άρης K19 προπονήθηκαν στο Γήπεδο Παναιτωλικού, ενόψει του αυριανού Τελικού Κυπέλλου Super League K19».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.




