Η ανδρική ομάδα βόλεϊ του ΠΑΟΚ συνεχίζει την προετοιμασία της για την νέα σεζόν, με τον Λάζαρο Τόρες να στέλνει το δικό του μήνυμα, μέσα από τα social media του «ασπρόμαυρου» ΑΣ.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Η πρώτη εβδομάδα ήταν βασική για εμάς, γιατί είναι η εβδομάδα που πιαστήκαμε πολύ και η δουλειά που κάναμε θα φανεί μετά την τρίτη εβδομάδα.
Το κλίμα για τους παίκτες και τον προπονητή είναι ωραίο, πρέπει να είμαστε σαν οικογένεια εδώ, να δουλεύουμε όλοι μαζί για έναν στόχο κι αυτός είναι ο στόχος που μας θέτει και ο προπονητής όταν ξεκινήσαμε».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.




