Ο ΠΑΟΚ βρίσκεται στην Αθήνα για το τελευταίο ματς της σεζόν κόντρα τον Παναθηναϊκό και με μοναδικό στόχο τη νίκη, ώστε να εξαντλήσει τις πιθανότητες του για τη δεύτερη θέση.
Στο ξενοδοχείο που έχει καταλύσει μάλιστα η αποστολή του Δικεφάλου, βρέθηκαν μικροί φίλοι της ομάδας για να δουν τους αγαπημένους τους ποδοσφαιριστές από κοντά, να βγάλουν φωτογραφίες και να πάρουν αυτόγραφα.
Φυσικά, οι παίκτες του ΠΑΟΚ δεν τους αρνήθηκαν, με τον επίσημο Δικέφαλο να αναρτά το σχετικό video, στους λογαριασμούς του στα social media.




