Ακόμη μία κλήση για τους αγώνες της Εθνικής Σερβίας έλαβε ο μεσοεπιθετικός του ΠΑΟΚ, Αντρίγια Ζίβκοβιτς, αφού τα τελευταία χρόνια αποτελεί βασικό γρανάζι της ομάδας του Ντράγκαν Στοΐκοβιτς.
Ο αρχηγός του Δικεφάλου επέστρεψε στη πατρίδα για να ενσωματωθεί με το υπόλοιπο γκρουπ και να πιάσει δουλειά για τους αγώνες που ακολουθούν.
Οι Σέρβοι θα αντιμετωπίσουν εκτός έδρας την Λετονία (6/9), ενώ τρεις μέρες μετά φιλοξενούν στο Βελιγράδι την Αγγλία.
Η ανάρτηση του Ζίβκοβιτς:





