Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Thursday, June 11, 2026

Δεν μπορεί να… χωνέψει την ήττα από τον ΠΑΟΚ ο Κοϊτά

Δημοφιλή

Το ότι η ΑΕΚ έπρεπε να προηγείται του ΠΑΟΚ με… 2-0 στο ημίχρονο υποστήριξε ο ποδοσφαιριστής των «κιτρινόμαυρων», Αμπουμπακαρί Κοϊτά, προφανώς επηρεασμένος από τη νίκη της ομάδας του κόντρα στην Αμπερντίν.

Ξεχνώντας μάλλον την συνολική εικόνα του ντέρμπι, και την ξεκάθαρη υπεροχή της ομάδας του Δικεφάλου στο μεγαλύτερο διάστημα αυτού, σημείωσε χαρακτηριστικά πως:

«Κάναμε καλό πρώτο μέρος. Έπρεπε να κερδίζουμε 2-0 στο ημίχρονο απέναντι στον ΠΑΟΚ, όμως το ποδόσφαιρο κρίνεται στις λεπτομέρειες. Δεν μπορέσαμε να αντιδράσουμε μετά το γκολ που δεχτήκαμε και χάσαμε».

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

«Τσάλοφ γύρνα πίσω στη Ρωσία»

Ο πρώην ποδοσφαιριστής της εθνικής Ρωσίας και νυν βοηθός προπονητή της χώρας του, Νικολάι Πισάρεφ μίλησε για τον επιθετικό...

Στην ίδια κατηγορία