Το ότι η ΑΕΚ έπρεπε να προηγείται του ΠΑΟΚ με… 2-0 στο ημίχρονο υποστήριξε ο ποδοσφαιριστής των «κιτρινόμαυρων», Αμπουμπακαρί Κοϊτά, προφανώς επηρεασμένος από τη νίκη της ομάδας του κόντρα στην Αμπερντίν.
Ξεχνώντας μάλλον την συνολική εικόνα του ντέρμπι, και την ξεκάθαρη υπεροχή της ομάδας του Δικεφάλου στο μεγαλύτερο διάστημα αυτού, σημείωσε χαρακτηριστικά πως:
«Κάναμε καλό πρώτο μέρος. Έπρεπε να κερδίζουμε 2-0 στο ημίχρονο απέναντι στον ΠΑΟΚ, όμως το ποδόσφαιρο κρίνεται στις λεπτομέρειες. Δεν μπορέσαμε να αντιδράσουμε μετά το γκολ που δεχτήκαμε και χάσαμε».




