Εννοείται ότι λόγω των τελευταίων εξελίξεων έχει αλλάξει η στάση του Σαββίδη και στο επικοινωνιακό. Εννοείται ότι πολλά από όσα γίνονται δεν θα τα βλέπαμε αν δεν είχαμε την κρίση του γηπέδου. Από εκεί και πέρα όμως η ουσία μετράει.
Προσωπικά και πέρα από το ιστορικό του πράγματος, η παρουσία Σαββίδη στη Θεσσαλονίκη δεν μου αλλάζει κάτι. Ασχολούνταν με τον ΠΑΟΚ 100% το ίδιο κάνει και τώρα.
Όπως ακριβώς το είπε και στην ομάδα: «Ξέρω τα πάντα για εσάς, ασχολούμαι συνέχεια».
Από εκεί και πέρα βέβαια εκείνη που αλλάζει είναι η αποφασιστικότητά του κάτι που ήδη φαίνεται και θα φανεί περισσότερο στο μέλλον.




