Από Φεβρουάριο και από τα συνεχόμενα ντέρμπι ο ΠΑΟΚ ξεκίνησε να μην κερδίζει. Ζημιά έγινε με τον Άρη και μετά με τη Λάρισα. Εκεί που άρχισε το φαινόμενο να προηγείται η ομάδα και να μην κρατάει το αποτέλεσμα.
Την έπαθαν μία, δύο στο Βόλο, τρεις στον τελικό, τέταρτη και δραματική με τον Παναθηναϊκό. Δεν γίνεται να την πατάς συνέχεια και συνέχεια και να μη βρίσκεις λύση. Να μην μπορείς να βγεις μπροστά και να σταματήσεις το κακό μέσα στο γήπεδο.
Χρειάζεται προσωπικότητα που έλειψε από την ομάδα και δυστυχώς φάνηκε και στο τέλος του τελευταίου αγώνα όταν κανείς δεν πήγε να μιλήσει στην τηλεόραση και αναγκάστηκε να πάει ο πιο μικρός, ο Μύθου!




