Με μια δεδομένη απουσία θα παραταχθεί ο ΠΑΟΚ την Τετάρτη στην Τούμπα απέναντι στην ΑΕΚ.
Αυτή είναι του Χρήστου Ζαφείρη.
Ο Έλληνας διεθνής δέχτηκε κίτρινη κάρτα στο εκτός έδρας παιχνίδι του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό.
Έτσι, συμπλήρωσε τρεις κίτρινες κάρτες με αποτέλεσμα να χάνει αυτομάτως το επόμενο παιχνίδι.




