Ο ΠΑΟΚ βρίσκεται στην Αθήνα για τον πρώτο ημιτελικό της GBL με αντίπαλο τον Παναθηναϊκό, με τον Τόμας Ντίμσα να μένει τελικά εκτός τελικής επιλογής.
Ο Λιθουανός, που ταλαιπωρήθηκε από ενοχλήσεις τις τελευταίες ημέρες, ακολούθησε την αποστολή στην πρωτεύουσα, ωστόσο δεν θα είναι διαθέσιμος για τον Παντελή Μπούτσκο.
Έτσι, στην αποστολή των ξένων βρίσκονται οι Μπέβερλι, Ταϊρί, Άλεν, Μέλβιν, Μουρ και Ομορούγι.




