Ας δει κι ο ΠΑΟΚ πιο μακριά από ποτέ…

Μοιραστείτε αυτήν την ανάρτηση:

Το καλό με την συμμετοχή του ΠΑΟΚ στο Basketball Champions League είναι πως σού δίνει την δυνατότητα, είτε είσαι στέλεχος της ομάδας, είτε δημοσιογράφος, είτε φίλαθλος να δεις λίγο πέρα από τα… σύνορα σου. Πώς λειτουργούν άλλοι οργανισμοί, πως εξελίσσονται εκτός γραμμών, να κάνεις συγκρίσεις… Η εξωστρέφεια πάντα βοηθάει.

Κατά καιρούς θα ασχολούμαστε λοιπόν με διάφορες ομάδες του BCL. Η περίπτωση της Μπούργος βέβαια (δις πρωταθλήτριας της διοργάνωσης), θα μπορούσε να αποτελεί αντικείμενο μεγάλης έρευνας. Το moto της ισπανικής ομάδας που εδρεύει σε μια μικρή πόλη 180.000 κατοίκων είναι «más lejos que nunca» (δηλαδή «πιο μακριά από ποτέ»). Ιδιοκτήτης της ομάδας είναι ένας νεαρός επιχειρηματίας με καταγωγή από την πόλη που ασχολείται με το real estate που αποφάσισε πως έπρεπε να επενδύσει σε τμήματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας ώστε να αντλήσει έσοδα.

Θέλετε παραδείγματα; Πέρσι ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου η ομάδα ετοίμασε μια ωραία συσκευασία που περιείχε την φανέλα της, μια μικρή μπασκέτα και αφίσα της. Τιμή πώλησης 50 ευρώ. «Το συγκεκριμένο πρότζεκτ πήγε πολύ καλά, πουλήσαμε περίπου 1.600-1.700 τέτοια κουτιά», δήλωσε άνθρωπος της ομάδας. Παραμονές του ματς με την ΑΕΚ (το 2019), ενημέρωσαν τους φιλάθλους πως θα έχουν δωρεάν πρόσβαση στο γήπεδο εάν αγοράσουν την φανέλα του συλλόγου ώστε όλο το γήπεδο να έχει ομοιόμορφη εικόνα. Η φανέλα κόστισε περίπου 40 ευρώ. Το γήπεδο (9.000 θέσεις) γέμισε! Έχουν κάνει συμφωνίες με όλα σχεδόν τα τοπικά Μέσα Ενημέρωσης ώστε να ακολουθούν την ομάδα σε όσο δυνατόν περισσότερα παιχνίδια. Δεν υπάρχει περίπτωση ραδιοφωνικός σταθμός της πόλης, ή τηλεοπτική εκπομπή να μην ασχοληθεί σε καθημερινή βάση με το τμήμα μπάσκετ. Η Μπούργος ανεβαίνει αργά και σταθερά και στο ισπανικό πρωτάθλημα γιατί πολύ απλά, τίποτα δεν είναι τυχαίο…

Πείτε μας πώς σας φάνηκε το άρθρο
5Like0Love0Haha0Wow1Sad0Angry

0 Comments

Αφήστε ένα σχόλιο