Στην τρομερή παρουσία του κόσμου του ΠΑΟΚ στο Old Trafford στάθηκαν σήμερα (8/11) οι Αντρίγια Ζίβκοβιτς και Στέφαν Σβαμπ, οι οποίοι αποθέωσαν τους οπαδούς της ομάδας μέσω των social media.
Οι φίλοι του Δικεφάλου ξεσήκωσαν την αγγλική πόλη και έδωσαν μαθήματα κερκίδας στην έδρα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, με την φανταστική ατμόσφαιρα που δημιούργησαν.
Δύο εκ των αρχηγών των «ασπρόμαυρων», έμειναν έκπληκτοι με την… απόβαση στο Old Trafford και ευχαρίστησαν τον κόσμο για την φανταστική υποστήριξη.





