Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Monday, June 8, 2026

Αποχαιρέτησε με δείπνο η ομάδα μπάσκετ (pics)

Δημοφιλή

Η αυλαία έπεσε και για την ομάδα του μπάσκετ του ΠΑΟΚ, με τους παίκτες και ολόκληρο το τεχνικό επιτελείο να αποχαιρετούν όλοι μαζί, σαν μια μεγάλη οικογένεια, τη σεζόν που ολοκληρώθηκε.

Οι «ασπρόμαυροι» συγκεντρώθηκαν ένα αποχαιρετιστήριο δείπνο, με την ΚΑΕ ΠΑΟΚ να μοιράζεται μερικά στιγμιότυπα στα social media.

«Το αποχαιρετιστήριο δείπνο του αγωνιστικού τμήματος του ΠΑΟΚ.
Λίγη ώρα μετά το τελευταίο παιχνίδι της σεζόν, πάντα με την ίδια οικογενειακή ατμόσφαιρα που δημιούργησε δεσμούς που θα μείνουν για πάντα», έγραψε στην ανάρτηση της η «ασπρόμαυρη» ΚΑΕ.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here




Τελευταία νέα

Κονσταντίν: «Ακόμη και σήμερα είναι δύσκολο να εξηγήσουμε τι ακριβώς συνέβη…»

Ο Νικολάε Κονσταντίν, στενός συνεργάτης του Λουτσέσκου, μίλησε σε ΜΜΕ της πατρίδας του, αναφερόμενος και στην πορεία του ΠΑΟΚ. Αναλυτικά: Για...

Στην ίδια κατηγορία