Τιμώντας τη σημερινή Γιορτή της Μητέρας, τα μέλη της ομάδας Κ12 του ΠΑΟΚ απέστειλαν τις ευχές τους από τη Ρουμανία, όπου βρίσκονται για τις προγραμματισμένες αγωνιστικές τους υποχρεώσεις. Μέσω ενός σύντομου βίντεο, οι νεαροί ποδοσφαιριστές των ακαδημιών μετέφεραν το συλλογικό τους μήνυμα, απευθυνόμενοι στις οικογένειές τους παρά τη χιλιομετρική απόσταση που τους χωρίζει λόγω της αθλητικής τους δραστηριότητας.
Η αποστολή του τμήματος υποδομής του Δικεφάλου συμμετέχει αυτό το διάστημα στο διεθνές ποδοσφαιρικό τουρνουά «Tampa Cup», εκπροσωπώντας τον σύλλογο εκτός συνόρων. Με αφορμή τη σημερινή ημέρα, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ προχώρησε σε σχετική δημοσίευση στον επίσημο λογαριασμό της στο «X». Στο οπτικοακουστικό υλικό, οι νεαροί αθλητές εμφανίζονται με τον επίσημο ιματισμό της ομάδας, ενώ η ανάρτηση συνοδεύεται από το εξής κείμενο: «Από τη Ρουμανία και το τουρνουά Tampa Cup, με πολλή αγάπη από τη δική μας Κ12…».
Δείτε παρακάτω το χαρακτηριστικό στιγμιότυπο που αναρτήθηκε από πλευράς «ασπρόμαυρων»:
Από τη Ρουμανία και το τουρνουά Tampa Cup, με πολλή αγάπη από τη δική μας Κ12… #PAOK pic.twitter.com/fioAZBf7YQ
— PAOK FC (@PAOK_FC) May 10, 2026




