Ο Τόμας Κεντζιόρα αγωνίστηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του φιλικού αγώνα της Πολωνίας με την Ουκρανία, που διεξήχθη στο Βρότσλαβ. Οι φιλοξενούμενοι επικράτησαν με 2-0, σκορ που είχε διαμορφωθεί ήδη από το πρώτο ημίχρονο χάρη στα γκολ των Γιάρεμτσουκ και Γιαρμολένκο.
Είναι αξιοσημείωτο και το ότι ο κεντρικός αμυντικός του ΠΑΟΚ, καθώς κι ο γκολκίπερ των γηπεδούχων, Mάρτσιν Μπούλκα, ήταν οι μόνοι παίκτες της Πολωνίας, που αγωνίστηκαν καθ΄ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Η αυλαία της σεζόν για τον Κεντζιόρα θα πέσει οριστικά την Τετάρτη στη Βαρσοβία, όταν η Πολωνία θα δώσει νέο φιλικό παιχνίδι, υποδεχόμενη αυτή τη φορά την εθνική ομάδα της Νιγηρίας.




